Še dobro, da se klicni center lahko tudi najame. Trenutno smo ravno v manjši prenovi delovanja v podjetju in želimo testirani nov pristop. Kar bi pa najbolje izpeljal klicni center, zaradi narave dela. Zavedam se, da to vseeno ni nujno, da bo pravi pokazatelj rezultata. Vseeno je drugo ali je takšen sektor podjetja znotraj podjetja ali je zunanji. Vsekakor pa bolje to, kot pa se nekaj testira s svojo ekipo in se na koncu v praksi izkaže, da ni to pravi pristop.
Odločili smo se, da bomo obstoječe stranke, poklicali in jim predstavili novosti. Imamo namreč take izdelke, ki so prinesli kar nekaj rednih strank. S temi želimo imeti bolj kakovosten kontakt in bomo preskusili najprej s klici, da vidimo, če bi bilo to sprejemljivo. Vseeno je tukaj vprašanje, ali se jim bo kaj takega zdelo preveč vsiljivo. In ta del želimo, da se najprej testira preko klicnega centra, a vidimo odziv in se nato odločimo, da postavimo lastni klicni center ali ne.
Po enem mesecu smo prejeli rezultate in več kot 80 % klicanih se je odzvalo zelo pozitivno. Je bila zelo velika loterija, ampak smo ciljali na to, da ima večina ljudi že dovolj digitalne komunikacije in avtomatičnih brezosebnih obvestil. Ker gre pa vseeno za bolj kakovostne izdelke, smo nekako računali na to, da morda bo pa takšen pristop zelo pozitivno sprejet. Po prejetih rezultatih smo se odločili, da se bo klicni center izvajal kar znotraj podjetja.
Dokler pa tega ne uredimo v podjetju, pa bo to delo opravljal naprej zunanji klicni center, ker nam vseeno povečuje prodajo in bi bilo koda čakati par mesecev, da to postavimo sami. Ne potrebujemo veliko zaposlenih, vendar je vseeno treba čez postopek izbire kandidatov ter uvajanje. V tem času pa se mora tudi postaviti vsa oprema za bodoče nove sodelavce, ki bodo vodili nov klicni center v našem podjetju.